• Login

  • Privacy statement

    Contact

    Wilt u zich inschrijven als nieuwe zorgaanbieder? Ga dan naar ons interactief aankoopsysteem (I.A.S.). Heeft u problemen met inloggen of heeft u andere technische vragen over het I.A.S., neemt u dan contact op met de helpdesk CTM Solution, telefoonnummer (020) 670 85 00 of mail: helpdesk@ctmsolution.nl.

     

    Verdere inhoudelijke vragen over uw contract kunt u stellen via inkoop@regiocentraalgelderland.nl of bekijk de veelgestelde vragen hier. Voor vragen over financiën en vergoedingen verwijzen wij u naar de eigen gemeente.

     

    Het team Inkoop van Regio Centraal Gelderland is telefonisch bereikbaar via (026) 702 9700 op maandag 13:00 – 16:00 uur, dinsdag 13:00 – 16:00 uur en donderdag 09:00 – 12:00 uur. Heeft u een vraag, die niet kan wachten? Stuur dan een e-mail naar inkoop@regiocentraalgelderland.nl. Vanaf 5 februari 2018 zijn wij gevestigd in het gemeentehuis van Westervoort, Dorpsplein 1, 6931 CZ  in Westervoort.

     

    MGR Beheerorganisatie

    Wilt u contact met de MGR Beheerorganisatie? Klik dan hier voor meer informatie.